blijde eigenaren

26 januari 2015 - Djibouti City, Djibouti

Blijde eigenaren

Deze foto werd gemaakt op 26 januari 2015 in Djibouti City, Djibouti met een Samsung WB650 / Vluu WB650 / Samsung WB660.

1. Jan en Greet van Beest:
    27 januari 2015
    Goed om te lezen Marjon en Maarten, want dat was echt geen goed begin van jullie reis naar Afrika! Maar fijn om jullie zo samen voor de auto te zien en de problemen nu toch bijna zijn opgelost en jullie aan de echte reis kunnen Beginnen!
    Lieve Groet van Jan en Greet
  2. Carla en Joep:
    27 januari 2015
    Valt dan nog mee! Goede reis verder. We volgen ..
  3. Cisca Poldervaart:
    31 januari 2015
    Heel erg leuk dat ik mag meegenieten van jullie reisblog--het is me een eer!! Ook vind ik het een mooi idee dat ik jou Marjon ook een keer op een speciale manier heb ontmoet toen jij mij zo spontaan en liefderijk hebt behandeld nadat ik gemeen gevallen was. En Maarten ik ben ook heel blij met Marlies!!
    Héél véél plezier maar weer op de volgende etappe, liefs, cisca.