Maarten Prakken & Marjon Douffet

2306
Video’s:

Over ons

Vanuit intense vriendschap, ontstond een diepe liefde, een leven samen en deze reis als gezamenlijk doel. Met familie, vrienden en 7 kinderen in onze harten waagden we de stap naar de geboorte van dit nieuwe hoofdstuk in ons leven.

Een spannend en uitdagend geheel voor ons samen!

Over onze reis

Reizende liefde......een nieuw en uitdagend hoofdstuk in ons leven samen. Twee jaar weg van onze vrienden, familie en kinderen. Niet weten wat er komen ging en ons te wachten stond, los van alle zekerheden, werkzaamheden en comfort. We gingen het beleven.................

Bezochte landen

Wij hebben 50 landen (20%) bezocht:

Albanië, Andorra, België, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Canada, Curaçao, Denemarken, Djibouti, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Indonesië, Israël, Italië, Kameroen, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mauritius, Montenegro, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Peru, Portugal, San Marino, Servië, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tanzania, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.