"We've got him"

27 januari 2015 - Djibouti City, Djibouti

Daar komt ie   COMPLEET   blijde eigenaren

We zaten wel een beetje in onze piepzak.

Iedere keer ' there is a little problem.....'

Ons eigen calamiteiten fonds hadden we al moeten aanspreken voor de extra week hotel kosten, maar onze blijdschap bij het zien van onze Toyota was zó groot.

Bleek dat er één keer in de 5 jaar in Djibouti een Landcruiser vanuit Europa het land binnen kwam - dit in tegenstelling tot Mombassa en Kaapstad - vandaar de wachttijd.

Morgen onder begeleiding naar de grens van Ethiopië, dit om de douane formaliteiten te vereenvoudigen en hoogste tijd voor het echte avontuur!!

1. Steffie:
    27 januari 2015
    Joepieeeee! Hij staat er mooi bij. Dan kan het echte werk beginnen :P.
  2. Pom:
    27 januari 2015
    Jaaaa wat issie mooi! Nu kan het écht gaan beginnen!
  3. Stef Muller:
    27 januari 2015
    het kan nu eindelijk beginnen. Succes
  4. José:
    27 januari 2015
    Mooi, daar staan jullie dan bij jullie nieuwe hotel.
    Fijn dat jullie nu echt kunnen gaan reizen.
    Liefs,
    José
  5. Peter prakken:
    27 januari 2015
    De kop is er af. Zal wel stressvol zijn geweest. Ben benieuwd naar jullie grensovergang naar Ethiopië. Gelukkig Maart spreek je zoals je ooit stelde- nog vloeiend Ethiopisch( als je een biertje op hebt) dus ook dat moet lukken.Geniet. Hier regen, wind en 5 graden.Verder alles goed. XXX I en P
  6. Angeline van Schaijk:
    27 januari 2015
    Ziet er goed uit! De vuurdoop dus overleefd gelukkig. Denk veel aan jullie. Heb t goed daar!
  7. Marlies:
    27 januari 2015
    Jullie eigen hotel weer bij de hand. Het avontuur kan beginnen!
    Hele goede reis! Hier gaat het goed hoor!xx
  8. Hetty Lemmens:
    27 januari 2015
    Tjonge, meteen de sprong in het onverwachte, ik kan me de gevoelens van reserve voorstellen, en nu zijn jullie er met de auto. Gelukkig maar. Waarschijnlijk al onderweg naar Ethiopië.
    Daaag.
  9. Renée van Eijndhoven:
    27 januari 2015
    Pracht plaatje van mooie auto en 2 blije gezichten :-) Bon voyage !
  10. Irma Wiersema:
    27 januari 2015
    Wat fijn!Leuk om jullie zo blij te zien na het arriveren van de rijdende slaapplek!
  11. Wouter:
    27 januari 2015
    woeehoee ziet er goed uit! Succes
  12. Carla en Joep:
    27 januari 2015
    Dat is nog eens wat anders dan drie weken te liggen zieken met die gasten om je auto op de boot te krijgen en daarna er weer af bij aankomst. Beetje lapjes in je paspoort helpen wel. Praktisch: zie dat je rijplaten aan de zijkant hebt. Als het mogelijk is plaats er dan een aan de voorkant; helpt tegen bomen, hoog gras, dieren etc. Span 2 kabels i V vorm over de motorkap naar het roofrack voor inslaande takken als je in de bush rijdt.
  13. Monique blaauw:
    27 januari 2015
    Heel veel veilige en inspirerende kilometers toegewenst!!! Leuk om zo met jullie mee te "reizen",
    Warme groet,
    Monique
  14. Alex Leupen:
    Lieve mensen,

Heel veel mooie avonturen in goede gezondheid.

Hartegroet, Alex
  15. Ria Lagendijk:
    28 januari 2015
    Jullie "home" ziet er goed uit! Nu is het echt begonnen! Heel veel succes en plezier! Geniet ervan! Leuk om jullie ervaringen te lezen.
  16. Monique:
    Lieve Marjon en Maarten,
    wat een prachtig avontuur, althans daar ga ik van uit, gaan jullie tegemoet. Na jarenlang hard werken is het onderhand tijd voor nieuwe ervaringen en ontspanning. Leuk om dit vanaf de zijlijn mee te mogen en kunnen maken.
    Veel liefde, warmte en succes op deze spannende reis!
    Dikke liefs,
    Monique
  17. Nazanin:
    Goed om te horen! Succes en veel plezier! Liefs, Nazanin
  18. Edith:
    30 januari 2015
    Wauw! Nu geloof ik het écht! Jullie zijn bush/brousse avontuurlijke globbetrotters. Tip van Carla en Joep is een aanrader en spreekt van ervaring met rijden in de bush. Al mijn Afrika registers gaan open en het prikt... ik wil ook!!! Veel plezier. (Al geoefend met lekke banden wisselen?)
  19. Celia:
    31 januari 2015
    Wat goed dat jullie de auto terug hebben. En nu lonkt het avontuur. Veel succes en goede reis. Liefs Celia
  20. Mieke Spierenburg:
    3 februari 2015
    Marjon en Maarten,fijn dat de auto er is!
    Leuk om de foto's ervan te zien en me nu kan voorstellen op welke manier jullie verder reizen.
    BON VOYAGE !!!
    Mieke
  21. Maris:
    4 februari 2015
    Lieve Marjon en Maarten, jullie gaan op reis en nemen mij vanuit Nederland mee op .....
    Ik word nu al blij bij het lezen van je verhaal en de foto's
    Dank hiervoor.
    En heel veeeeeeel mooie momenten. GO!
    Maris
    xx