27 maart 2015 - Nakuru, Kenia

weer verder

Deze foto werd gemaakt op 27 maart 2015 in Nakuru, Kenia met een Nikon D80.

1. Adine:
    5 april 2015
    dank voor jullie prachtige verslag van voor- en tegenspoed....
    en de mooie foto's.
    liefs Adine
  2. Joyce Hemmer:
    7 april 2015
    Lieve Maarten en Marjon,
    Wat een mooie verhalen en wat ben ik blij dat Maarten weer herstellend of hersteld is, gelukkig geen malaria, en dat jullie ver van de plaatsen zijn waar het zo onrustig en onveilig is!
    Stoer ook hoor Marjon; linksrijdend over de hobbelige onoverzichtelijke wegen van Kenia. Een bijzonder en mooi avontuur dat jullie met elkaar delen. Een andere wereld. Geniet en take care! Liefs van Joyce
  3. Catherine:
    10 april 2015
    Zo Marjon jij moest even je mannetje staan, grenzen verleggen en de zorg voor Maarten topvrouw .
    Fijn te lezen dat Maarten weer beter is.
    Wat een prachtige avonturen de natuur mensen zo hartverwarmend hoe ik het meebeleef met jullie schrijven.
    Goede voortzetting van jullie avontuur xxxcath
  4. Harriët Douffet:
    11 april 2015
    Lieve Maarten en Marjon,

Wat een opluchting dat Maarten net op tijd toch op de juiste medische zorg kon rekenen, dit mede dankzij jou kordate optreden. Chapeau!
    En dank voor jullie prachtige verslag van jullie reis door Kenia, het lijkt bijna alsof ik met jullie meereis.
    Doe rustig aan... en geniet van natuur en van elkaar.

Liefs, Harriët D
  5. Ilonka en John:
    12 april 2015
    Tranen. De woorden zijn soms toch te schokkend maar de foto maakt dan alles weer goed. Wat een mooie mensen zijn jullie! Dikke, dikke, dikke zoen x

P.s. mag ik jullie blog delen met de organisatie BeterFuture?