Welkom op mijn reisblog!

19 november 2014

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis door Afrika 2015 en Zuid Amerika 2016.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    19 november 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Angeline van Schaijk:
    14 januari 2015
    Goeie reis, relax en geniet!
  3. Marieke van den Oort:
    14 januari 2015
    Lieve Maarten en Marjon
    Hele mooie veilige en inspirerende reis.
    Liefs Marieke
  4. Liliane Muller:
    17 januari 2015
    Hallo Marjon en Maarten,

Wij wensen jullie vele fantastische ervaringen toe in de mooie reis die jullie gaan maken. Wees voorzichtig maar vooral GENIET ervan!!!

Liefs, Stef, Liliane, Anouck en Yarno
  5. Jolita:
    17 januari 2015
    hallo Maarten en Marjon
    Wij wensen jullie een ongelooflijk mooie reis toe en we vinden het erg leuk dat we jullie in jullie avontuur mogen volgen!
    Fijne tijd!!
  6. José:
    22 januari 2015
    Hey reislustigen, nog niets van jullie gelezen op jullie blog. Goeie reis gehad? Misschien nog geen internet? Vooralsnog veel reisplezier kus José
  7. Marlies:
    Hoi Marjon en Maarten,
    Al weer bijna een week van huis. Hebben jullie de auto al?
    De tocht gaat nu echt beginnen. Wat een avontuur!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  8. Angeline van Schaijk:
    22 januari 2015
    Lieve Maarten en Marjon, mijn nieuwsgierigheid maakt dat ik veel aan jullie denk. Ben zó benieuwd. Zijn jullie al een beetje geacclimatiseerd?
  9. Annemarie prins:
    27 januari 2015
    Hey Marjon en Maarten, top man, die auto! Nu gaan jullie voor t echie, toch? Ik bewonder jullie wel, hoor, in het loslaten en zo, vind t fijn om jullie te 'volgen', dank daarvoor, weens jullie veel goeds en reisplezier, tot een volgende keer, x annemarie